Customer Service

Retourneren

Wij besteden de grootste zorg aan onze leveringen. Desondanks kan het altijd voorkomen dat er iets mis gaat.

Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet, of om enige rede een mankement aan is, dan zullen wij dit ten alle tijden op een passende manier voor je oplossen. Op al onze producten hanteren wij de regeling: "Niet goed, geld terug!". Je hebt in dit geval binnen 14 dagen het recht op geld terug, inclusief de verzendkosten. Je geld wordt binnen 30 dagen volledig teruggestort.  Kosten voor de retour zending zijn ten allen tijden voor rekening van jou als koper.

Stuur nooit producten retour zonder overleg

Wanneer het product niet aan de verwachtingen voldoet of er is een mankement aan, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op per e-mail of telefonisch. Stuur het artikel nooit zomaar op, maar overleg altijd eerst met ons, zodat wij weten dat er een product retour komt.

 

Controleer uw producten meteen bij ontvangst

Je kunt producten uitsluitend retourneren, mits zij ongeopend en nog in de originele verpakking zitten. In geval van een manco, gebrek of foutieve prijsberekening, dien je dit binnen 24 uur na ontvangst van het artikel te melden.